Tuesday, July 26, 2016

Sincere!

 تمہیں  مجھ  پہ  اتنا  شک  ہے؟‘‘ میَں  نے  بے  حد  محبت  سے  سوال  کیا
ہاں  ہے‘‘  انعم  بہت  غصے  میں  تھی  ’’ مجھے  شک  ہے،  تمہاری  حرکتیں  ہی  ایسی  ہیں۔
ہائے  اللہ !  میںَ  نے  ایسا  کیا  کِیا ؟؟  میںَ  نے  کمال  معصومیت  سے  کہا
کیا  باتیں   کر  رہے  تھے  مریم  ہے  ہنس ہنس  کرـ  انعم  نے  پوچھا
 اُف  میں  تو  صرف  اُسکی  مدد  کررہا  تھا،  اُسکو  مارکیٹنگ  سمجھ  ہی  نہیں آرہی۔’’
ہاں  اور  تمہیں  تو  بہت  آتی ہے، اِس  بار  اسائنمنٹ  میں شاید  ۲۰  میں  سے  ۲  ملے  ہیں تمہیں۔’’
ہا ہا ہا۔۔  تو  تم  نے  کونسا  تیِر  مارا  ہے؟’’
کم از  کم  تم  سے  اچھے  آئے  ہیں’’
اچھا بھئی !  جھگڑا  کس  بات  کا  ہے؟’’
 شایان تم  میں  سنسئرٹی  نام  کی  چیز  نہیں  ہے۔  انعم  نے  دکھ  بھرے  لہجے  میں  کہا’’
 ہمممممم۔۔۔ انیلا  بھی  یہی  کہتی  تھی‘‘  میَں نے  کسی  سوچ  میں ڈوبے  ہوئے  کہہ  دیا’’
کون  انیلا؟‘‘  انعم  کا لہجہ پھر  تیز  ہوا’’
 تھی  ایک ۔۔۔ لیکن  یہ  بہت  پرانی  بات ہے ،  پچھلے  سال  جولائی  میں  اُسکی  شادی بھی  ہوگئی’’
شانی!  آئی  ہیٹ  یو! ‘‘ انعم  نے  غصے  میں  فون  بند  کردیا’’
ارے!‘‘  میں بس اتنا کہہ کر  رہ  گیا’’

انعم  اور  میَں  چھ  مہینے  سے  ساتھ  ہیں۔ ہم  دونوں  پہلی  بار  ایم  بی  اے  کلاسس  میں  ہی  ملے  اور  اب  بھی  یونیورسٹی    کی  روز مرّہ  ملاقاتیں  ہی  اِس  تعلق  کی  وجہ  ہیں۔  وہ  خوبصورت  ہی  اور  مجھے  بہت  پسند  بھی،  لیکن  مجھے  یہ  سمجھ  نہیں  آتا  کہ  جب  لڑکیاں  چہروں  سے  ایک  جیسی  نہیں  ہوتیں  تو  عقل  سے  کیوں؟؟  میری  زندگی  میں  کوئی  زیادہ  لڑکیاں  تو  نہیں آئیں بس  انیلا ،  ماریہ ،  حیا ، ثنا ،  فریال  ،  مدیحہ  ،  عائشہ  اور  بھی چند  ایک  شاید میں  نام  بھول  رہا ہوں مگر  چہرے  یاد  ہیں  اور  اب  یہ  انعم ۔۔ مگر  سب  ایک  جیسی  تھیں !  اور  آپ  یقین  کریں  کہ  میں  اِن  کے  ساتھ   کس قدر  سِنسئیر  تھا ۔۔ یہ  ساری  خود  ہی  بے  وفا تھیں جانے  کیا  چاہتی  تھیں اور  ہر  بار ہی  قطع تعلق  اِن  لڑکیوں  نے  کیا  ،  میَں نے  تو  کبھی  نہیں  کہا  کہ  ’’میں بیزار  ہو گیا  ہوں‘‘ ۔۔ سب  ہی  مجھے  سِنسئیر   نہ  ہونے  کا طعنہ  دیتی رہیں۔۔  اللہ جانے سِنسئیر  کیسے  ہوتے  ہیں۔۔۔ جن  دِنوں  حیا  سے  میرا  میل  ملاپ  اچھا تھا  اُنہی  دنوں  فریال  کی  سالگرہ  پڑ  گئی  ۔۔ یقین جانیں شام  ۵  سے  ۹  میں فریال  کی  سالگرہ  کو  یادگار  بناتا رہا ۔۔ میں  نے  اُسکے  لئے  شاندار  تحائف  لئے  ،  اُسکی  پسندیدہ  جگہ  ڈنر  کروایا ، ساڑھے  نو  بجے  جب  میں  گھر  آرہا تھا  تھا  تب  حیا  کا  میسج  آیا  کہ  وہ  اپنے  دوستوں  کے  ساتھ  ساحلِ  سمندر  آئی  ہوئی  ہے  اور اُسکی  خواہش  ہے  کہ  کبھی  میں  بھی  اُسکے  ساتھ  ساحلِ  سمندر چلوں ۔۔ میں  نے  اگلے  ہی  منٹ  گاڑی  گھمائی  اور  ۲۰ منٹ  کی  ڈرائیو  کے  بعد  میں حیا  کے  سامنے  اور  ہم  دونوں  سمندر  کے  سامنے ،  مگر  میں نے  نہ  تو کبھی  فریال  پر  احسان  جتایا  نہ  حیا  پر ،  ظاہر  ہے میں  جو  کررہا  تھا  اپنی  مرضی سے  کر رہا  تھا! لیکن  اُن  دونوں  نے  مجھے  سِنسئیر نہ  ہونے  کا  الزام  دیا اور  چھوڑ دیا۔۔ فریال  نے  تو  اگلے  چھ  مہینے  میں  ہی  اپنے  خالہ  کے  بیٹے  کے  ساتھ  شادی  کرلی  جبکہ  حیا  کی  ابھی  صرف  منگنی ہوئی  ہے۔ اب  آپ  ایمانداری  سے  بتائیں  کہ  سِنسئیر   میں نہیں  یا وہ؟ خیر  میں  نے  اُنہیں  معاف  کیا  جہاں  رہین خوش  رہیں 


اور  ایک  میرے  سامنے  والے  گھر  میں  جو  عائشہ  رہتی  تھی  ،  جب  میں  باہر  نکلتا مجھے  ہی  دیکھتی  رہتی،  میں  نے  بلاوجہ  نیکی  کی  خاطر  اُسے  فیسبُک  پر  ریکوئسٹ  بھیج  دی ،  اُسکی  تو  دلی  مراد  پوری  ہوگئ  لیکن  میری  نیکی  گلے  پڑ  گئی  اُس  نے  چند  ایک  دن  میں  ہی  لائک  کمنیٹ  کا  ایسا  رکارڈ  توڑا  کہ  اَسما  مجھ  سے  ناراض  ہوگئی  اور علینہ  نے  مجھے  ڈیلیٹ  ہی  کر دیا،  اور  عائشہ  سَر  چڑھنے  لگی ،  مجھے  بھی  جانے  کیا  تھا  لحاظ  مّروت  میں  اُسے  سَر  چڑھاتا  رہا  لیکن  مّروت  کی  بھی  ایک  حد  ہوتی  ہے  اگر  وہ  یہ  سمجھنے  لگی  تھی  کہ  میں  اُس  سے  شادی  کر  لوں  گا  تو  یہ  میرے  ساتھ  زیادتی  تھی،  جب اُس  نے فون  پر  رو  رو  کر  مجھے  اپنے  گھر  رشتہ  لانے  کو  کہا بخدا  میرے پیروں  کے  نیچے  سے  تو  زمین  نکل  گئی۔ اور  تب  میری  عمر  ہی  کیا  تھی  ۲۳  برس  کا  تھا  اور  وہ  ۱۹۔۔ بے  وقوفی  کی  بھی کوئی حد  ہوتی  ہے  لیکن  اُسے  یہ  سب  سمجھانا  چاہا  تو  اُس  نے  بھی  یہی  ایک  لفظ  کہا  جو  میرے  لئے  کم  و  بیش  ایک  گالی  بن  گیا  تھا ’’ شایان  تم  بلکل  بھی  سِنسئیر نہیں  ہو‘‘  اب میں  اُسے  کیسے  سمجھاتا  کہ  میں  سِنسئیر ہوں  کوئی  لڑکا  پاگل  تو  نہیں ہوتا  کہ  دن  بھر  مدیحہ  کے  ساتھ  گھومے  شام میں  ماریہ  سے  فون  پر باتیں  کرے  اور دیر  رات  عائشہ  سے  فیسبُک پر  چیٹینگ  کرے یہاں تک  کے  اِن  سب  کی  وجہ  سے  میں  اہنے  سب  سے  اچھے  دوست  رافع تک  کو  نظر  انداز  کردیتا  تھا  مگر  اُس  نے  تو مجھے  کبھی  نہیں  کہا  کہ شایان توُ سِنسئیر  نہیں ہے، خیر  یہ  عائشہ  ماریہ  کو میری  زندگی  سے  گزرے  ۲  سال  سے  زیادہ  ہوگئے۔ اب  تو میں  صبح  رافع  کے  ساتھ  ایم  بی  اے  کلاسس  لیتا ہوں،  اور شام  میں کبھی ابوّ  کی  فیکٹری  چلا  جاتا  ہوں اور  ویک  اینڈ  پر اکثر  انعم  کے  ساتھ  گھومتا  ہوں پھر  بھی  جانے  وہ  کیوں  خفا ہوجاتی  ہے . 
میں  نے  ایک  بار  پھر  اُسے  کال  ملائی 
اب  کیا  ہوا؟  انعم  نے  فون اُٹھاتے  ہی  کہا’’  
مجھے  کیا  ہونا تھا ؟  تم  اب  تک  ناراض  ہو؟  مان  جاؤ  نہ  جان  پلیز۔’’
تم  ہمیشہ ایسے  ہی  کرتے  ہو‘‘  انعم  کا لہجہ  پگھلنے  لگا’’
کیا  کرتا  ہوں؟’’
وعدہ  کرو  تم  مریم  سے  بات نہیں کرو  گے’’
بس  اتنی  سی  بات’’
ہاں’’
اچھا !  نہیں  کروں گا’’
سچ؟؟؟’’
ہاں  بھئی ’’
گُڈ’’
کل  ہم  ساتھ  لنچ  کریں  گے۔  میں  نے  پیار سے  آفر  کی’’
اوکے! وہ  مان  گئی  اور  فون  رکھ  دیا’’
شکرمان  گئی!  میں نے  خود  سے کہا۔۔ 
اوہ  مجھے  تو  یاد  ہی  نہیں رہا  ۔۔۔ کل  تو  مجھے  ابو  کے  دوست  فاروق  انکل کی  بیٹی  امبر  کے  ساتھ  گالف کلب  جانا  تھا ۔۔ انعم  کو  مناتے  مناتے بلا وجہ  منہ  سے  نکل  گیا
اب  میں صبح  صبح  امبر  کے  ساتھ  کلب  جاؤنگا  اور  پھر  تھک ہار  کے  انعم  کو  ڈنر  پر لے  جانا  پڑے  گا  لیکن  مجھے  معلوم  ہے آخر میں مجھے  یہی  سننے  کو  ملے  گا  کہ میں سِنسئیر نہیں ہو

2 comments:

  1. Hehehehehehehehe!! Bitter truth!! 😂😂😂😂😂😂😂😂 khoob sachai likhi!!

    ReplyDelete
  2. hehehehheehhhehehe bht hi zyada biased post hai yeh kherr men to sincere hoon :D

    ReplyDelete

Best Blogs

Reflective Journal ربوبیت کا

انسان  کے  لئے  دنیا  میں  جو  چیز سب  سے  زیادہ  اہم  ہے  وہ  ہے  ’’تعلق‘‘ خواہ  وہ  خونی  رشتے  ہوں،  معاشرتی  تعلقات،  یا  ارد  گرد  کے  ...