Wednesday, December 28, 2016

نیا سال نئے ہم

نئے سال کی آمد آمد ہے۔۔ سب کچھ نیا اور خوشگوار ہونے کا احساس لوگوں کو چاروں طرف سے گھیرے رکھے گا۔۔ نیو ائیر نائٹ پر دل میں ایسے لڈّو پھوٹیں گے جیسے یکم جنوری آتے ہی زندگی سے دکھ کے بادل چھٹ جانے والے ہیں اور آئندہ زندگی پھولوں کی سیج ہوگی۔۔ جبکہ ایسا کبھی نہیں ہوتا۔۔ دکھ نہ ہوں تو خوشیوں کا احساس ہی دم توڑ جائے۔۔ لیکن ہم انسان بس ایسے ہی ہیں۔۔ ایسی ہی لایعنی امیدیں باندھ بیٹھتی ہیں اور اُنکے ٹوٹنے پر کتنا ہی وقت دکھ میں گزار دیتے ہیں۔۔ زندگی میں بدلاؤ بلاشبہ بہت ضروری ہے پر کیا ہی اچھا ہو کہ یہ بدلاؤ ہم باہر کے بجائے اندر لے آئیں، تہیہ کریں کہ بس مجھ سے جو برا ہوا سو ہوا۔۔ میں نادم ہوں لیکن اب آئندہ زندگی ندامت میں ڈیپریس رہ کر نہیں بلکہ اپنی غلطیوں کو سدھار کر گزاروں گی۔۔ اللہ نے مجھے یہ زندگی دی۔۔ اور اتنی نعمتوں نے مجھے آگے پیچھے سے گھیر رکھا ہے اِن کا میں بہترین استعمال کروں گی۔۔ ایسا استعمال کہ جب میں ان نعمتوں کا شکر کروں تو سرشاری کی کیفیت سے میرا دل بھر جائے۔۔۔ میں اب لوگوں کے رویوں پر اپنا دل خراب نہیں کروں گی۔۔ میں اپنے جذبات اور اپنے ری ایکشنز کا ریموٹ دوسروں کے ہاتھ میں نہیں دوں گی۔۔ میں اپنی برائیوں کو دور کروں گی۔۔ میں علم حاصل کروں گی کہ اللہ مجھے کیسا دیکھنا چاہتا ہے اور ویسا بننے کی سعی کروں گی۔۔ کوشش کروں گی کہ اپنے افعال ، الفاظ اور انداز سے لوگوں کو آسانیاں دوں آزمائش نہ دوں۔۔ اس سال وہ سب سے خوشگوار تبدیلی جو میری زندگی میں آئیگی وہ میں خود ہوں۔۔ انشاءاللہ


No comments:

Post a Comment

Best Blogs

Reflective Journal ربوبیت کا

انسان  کے  لئے  دنیا  میں  جو  چیز سب  سے  زیادہ  اہم  ہے  وہ  ہے  ’’تعلق‘‘ خواہ  وہ  خونی  رشتے  ہوں،  معاشرتی  تعلقات،  یا  ارد  گرد  کے  ...